اجاره خودرو | اجاره ماشین لوکس | اجاره ماشین عروس | کرایه خودرو تهران

اجاره خودرو لوکس و تشریفات اجاره خودرو بدون چک و سند همراه با بیمه بدنه و سرویس ویژه در محل

اجاره خودرو | اجاره ماشین لوکس | اجاره ماشین عروس | کرایه خودرو تهران

اجاره خودرو لوکس و تشریفات اجاره خودرو بدون چک و سند همراه با بیمه بدنه و سرویس ویژه در محل

اجاره خودرو های لوکس با مناسب ترین قیمت -اجاره ماشین عروس اجاره خودرو بدون راننده-اجاره ماشین بدون نیاز به سند و چک در تهران-اجاره خودرو ساعتی روزانه

بایگانی
  • ۰
  • ۰


برای اجاره خودرو باید به چند مورد توجه داشت که شامل موارد زیر می باشد:

1-نوع اتاق اجاره خودروکه انواع آنها بطور کامل در مقالات گذشته معرفی گردیده است که بطور خلاصه شامل خودرو های شاسی بلند و سواری و کروک و کوپه و ... می باشد.

2-قیمت اجاره خودرو: شما می توانید با توجه به بودجه در نظر گرفته برای اجاره ماشین و تعداد روز هایی که نیازمند اجاره خودرو هستید خودروی مورد نظر را انتخاب کنید.

3-مورد استفاده شما از خودروی اجاره ای: مثلا شما برای یک قرار ملاقات کاری خود نیاز مند یک خودروی تشریفاتی می باشید و یا برای مسافرت نیاز مند یک خودروی شاسی بلند قدرتمند و یا یک خودروی سواری خانوادگی می باشید که آسایش و راحتی شما را تامین کند. و یا در مواردی که شما برای امور داخل شهر نیازمند یک خودرو بدون راننده باشید که از وسایل نقلیه عمومی استفاده نکنید و آسایش و راحتی بیشتری داشته باشید شما می توانید یک خودروی کم مصرف و ارزان قیمت کرایه کنید. خودرو ها با توجه به نیازی که شما دارید تنوع مختلفی دارند که می توانند نیاز شما را بر طرف کنند.

مقایسه خودرو ها از لحاظ شکل ظاهری و قیمت اجاره خودرو:

1-خودرو های اجاره ای شاسی بلند: تنوع خودرو های شاسی بلند شرکت اینسه بسیار زیاد است و شامل اجاره بی ام و x4 ، اجاره خودرو بی ام و x6 و اجاره ماشین بی ام و x3 ،اجاره  تویوتا لندکروز ، اجاره هیوندای سانتافه ، اجاره هیوندای توسان(IX35)، اجاره هیوندای IX55 و اجاره کیا اسپورتیج می باشد. شما توجه به بودجه و انتظاری که از خودرو دارید می توانید از بین این خودرو ها ماشین مورد نظر را انتخاب کنید. مسلما اجاره خودرو بی ام و X4 و اجاره ماشین بی ام X6  و اجاره بی ام و X3 در عین قدرت و امکانات بالا قیمت اجاره خودرو بیشتر و روزانه بالای 1 میلیون تومان می باشد. اگر می خواهید خودروی قدرتمند که لذت سواری شاسی بلند را بطور کامل به شما می دهد با قیمت مناسب تر داشته باشید می توانید تویوتا لندکروز را انتخاب کنید که قیمت آن بین 500 هزار تا 1 میلیون تومان می باشد. دیگر خودرو های شاسی بلند به قدرتمندی دیگر خودرو ها نیست ولی قیمت اجاره خودروی روزانه آنها مناسب است.

2-اجاره خودرو تشریفاتی سواری:

شما برای ملاقات های کاری خود با شرکت های سر شناس داخلی و خارجی و مراسم های رسمی میتوانید یک خودروی تشریفاتی مدرن با راننده اجاره کنید. این خودرو ها شامل اجاره خودرو بی ام و 528 و اجاره بی ام و 740 و اجاره ماشین بنز S500 و اجاره هیوندای جنسیس می باشد. این خودرو ها خودرو های کاملا تشریفاتی و فول امکانات می باشند که برای جلسات کاری شما بسیار مناسب است.

3-اجاره خودرو سواری:

اگر برای مسافرت و یا استفاده روزانه نیازمند یک خودرو با قیمت مناسب و سواری لذت بخش و فول امکانات نیاز مندید اجاره خودرو اپتیما و اجاره ماشین سوناتا و یا اجاره ماشین آزرا مناسب حال شما می باشد.

4-اجاره خودرو سواری ارزان قیمت:

اگر برای رفت و آمد در داخل شهر نیاز مند یک اجاره ماشین می باشید و استفاده از وسایل نقلیه برای شما مرقوم به صرفه نیست شما می توانید با اجاره ماشین پریا و یا اجاره پژو 206 نیاز خود را بر طرف سازید.

5-اجاره خودرو های اسپرت:

این ماشین ها از آرزوی جوانان برای لذت بردن از سرعت شتاب و لذت رانندگی از یک خودروی لوکس می باشد. این خودرو ها معمولا کروک ، کوپه و دو درب می باشند و شامل اجاره ماشین بی ام و Z4 ، اجاره ماشین بی ام و 630 و اجاره ماشین بنز C200 و اجاره هیوندای ولستر می باشد.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی